بهترین لپ تاپ های 2022

با وجود شتاب بالای پیشرفت تکنولوژی در دهه گذشته، هر سال کامپیوترهای جدید با تکنولوژی پیشرفته‌تری به بازار عرضه می‌شود. لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های همراه و وسایل هوشمند تحت تاثیر رقابت بازار تکنولوژی هستند. در این مورد می‌توان گفت کمپانی‌های زیادی در این زمینه مشغول فعالیت هستند که به هر نحوی که شده بهترین محصول خود را ارائه دهند، مثل بهترین لپ تاپ های 2022.

موضوع بروز بودن تکنولوژی‌هایی که در خدمت انسان هستند برای هر کسی می‌تواند سطح اهمیت مشخصی داشته باشد. ما در این مقاله سعی می‌کنیم که بیشتر مخاطبان را در نظر بگیریم و چند نمونه از لپ‌تاپ‌های نوین سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

در خرید جدیدترین لپ تاپ های 2022 چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

یکی از مهم‌ترین عامل موثر در داشتن بهترین لپ‌تاپ خود کاربر محسوب می‌شود. چرا که نیاز کاربر می‌تواند عامل بسیار تعیین‌کننده‌ای در خرید لپ‌تاپ مناسب و کاربردی برای هر فرد باشد. متغیر دیگری که در این زمینه وجود دارد بحث بودجه است و اینکه شما چه مقدار بودجه برای داشتن یک لپ‌تاپ جدید در نظر دارید.

برای مثال فردی را در نظر بگیرید که می‌خواهد برای فرزند خود که محصل است، لپ‌تاپی با استانداردهای سال 2022 بگیرد و به نسبت بودجه متوسط رو به پایینی را در نظر گرفته است. در اینجا لپ‌تاپ‌هایی مثل کروم بوک (Chrombook) می‌تواند برای شخص مناسب باشد. دسته بعدی را می‌توان مصرف‌کنندگانی نام‌گذاری کرد که می‌خواهند از وب گردی و دیدن فیلم فراتر بروند و استفاده‌ قوی‌تری داشته باشند.

این دسته افراد به طور معمول به دنبال لپ‌تاپ‌های میان رده می‌روند. در این زمینه برندهای Lenovo، HP، Apple و… محصولات جالب با تکنولوژی روز دنیا را به بازار عرضه کرده‌اند. این لپ‌تاپ از تکنولوژی‌های Intel، AMD و Apple M1 به خوبی بهره‌مند هستند. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

استفاده از نظر کاربران در فضای مجازی می‌تواند در خرید بهترین لپ‌تاپ به ما کمک کند

بهترین لپ تاپ های 2022 میان رده را بشناسید.

همانطور که اشاره شد لپ‌تاپ‌های میان رده از پر تقاضاترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر بازار محسوب می‌شوند. از این جهت چند مورد از لپ‌تاپ‌های میان رده سال 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد.

HP 255 G8-A

یکی از محصولات برند آمریکایی HP که سال 2022 عرضه شد  HP 255 G8-Aبود که مشخصات قابل قبولی برای استفاده‌های مولتی مدیا یا چندکاربره دارد. بدنه این لپ‌تاپ فلزی است. حاشیه باریک و گوشه‌کردی که دارد اصالت HP را حفظ کرده است. صفحه 15.6 اینچی دستگاه به شکل Full HD ساخته شده و وضوح 1920*1080 را به همراه دارد. در این لپ‌تاپ از پردازنده AMD از سری Ryzen 7 استفاده شده است که امتحان خود را در بسیاری از لپ‌تاپ‌های HP پس داده است . رم 8 گیگDDR4  دستگاه هم از ویژگی‌های میان رده این کامپیوتر است. این لپ‌تاپ برای گیمینگ طراحی نشده ولی تجربه بسیار خوبی را برای کاربران خود به وجود می‌آورد.

Asus X515JP-EJ408

یکی از بهترین لپ تاپ های 2022 در رده‌های میانه کار شرکت Asus است که از سری X515JP-EJ408 را به بازار عرضه کرده است. پردازنده به کار رفته در این لپ‌تاپ از نسل دهم Core i7 است. فضای ذخیره سازی 1 ترابایت HDD و رم 8 گیگابایتی DDR4 و صفحه نمایش بزرگ  Full HD 1920*1080 از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. پردازنده گرافیکی GB GeForce MX1302 هم خروجی بسیار خوبی را به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کند.

بهترین لپ تاپ های 2022 گیمینگ کدام‌اند؟

بسیاری از خریداران برای داشتن لپ تاپ مناسب گیمینگ به سراغ لپ‌تاپ‌های بالارده می‌روند. لپ‌تاپ‌های بالا رده معروفی مانند سری‌های جدید Surface یا Macbook. باید اشاره کرد که کاربری هر لپ‌تاپی توسط کمپانی سازنده از قبل مشخص شده است و این نکته را باید در نظر داشت که استفاده نادرست از کامپیوتر چیزی جز خرابی برای مصرف‌کننده به همراه نخواهد داشت. در ادامه چند نمونه از لپ‌تاپ‌های گیمینگ بالا رده را معرفی خواهیم کرد.

                لپ‌تاپ مناسب تولید سال 2022 چه ویژگی‌هایی دارد؟

HP OMEN 17T

این لپ تاپ یکی از لپ‌تاپ‌های درجه 1 و ضد ضربه HP به شمار می‌رود که طراحی باریکی را به همراه دارد. صفحه نمایش 17.3 اینچی Full HD به همراه کارت گرافیک GeForce RTX3070 GDDR 6 خروجی گرافیکی بسیار خوبی را شما ارائه خواهد داد. پردازنده این لپ‌تاپ از برند Intel سری Core i7 نسل یازده است. حافظه SSD یک ترابایت و رم 32 گیگابایت DDR4 از ویژگی‌های مهم این کامپیوتر گیمینگ به شمار می‌رود.

ASUS ROG Strix G713RM

برند ایسوس هم از بازار بهترین لپ‌تاپ‌های 2022 برای گیمینگ عقب نمانده و یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های خود را به بازار عرضه کرده‌ است. ظاهر این دستگاه به شکل گیمینگ طراحی شده که می‌توان به نورپردازی کیبورد و حاشیه لپ‌تاپ اشاره کرد. نمایشگر ROG Strix به ابعاد 17.3 اینچی هست که کیفیت بسیار خوبی را با کارت گرافیک RTX 3060 و پردازنده AMD RYZEN 7 به شما ارائه می‌کند. این لپ‌تاپ قادر است بهترین بازی‌های کامپیوتر را اجرا کند.

هارد SSD یک ترابایت و رم 16 گیگ DDR5 از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر به شمار می‌رود. نمایشگر این لپ‌تاپ مات می باشد و نور را به چشم کاربر منعکس نمی‌کند.

Legion 7

با وجود برندهای مختلف لپ‌تاپ گیمینگ نمی‌توان از محصول جدید برند Lenovo به نام Legion 7 گذر کرد. این دستگاه از تمام فضای لپ تاپ استفاده کرد و هیچ حاشیه اضافه‌ای در ساخت استفاده نکرده است. نمایشگر بزرگ 16 اینچی این لپ‌تاپ QHD است که کیفیت و وضوح خوبی را به همراه دارد که از DOLBY Vision هم پشتیبانی می‌کند.

این لپ‌تاپ از پردازنده  Core i9 نسل 11 و پردازنده GeForce NVIDIA بهره‌مند است. لپ‌تاپ لژیون از یک ترابایت RAM SSD و 32 گیگ رم پشتیبانی می‌کند که همراه باتری Integrated تا 5 ساعت بازی با کیفیت بسیار خوب را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

امروزه کودکان هم بخشی از کاربران لپ‌تاپ‌ها محسوب می‌شوند

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 را بشناسید.

یکی دیگر از عناوین مهم کاربری در لپ‌تاپ مختص به دانشجویان است. مانند این کاربری‌های دیگر این بخش هم ویژگی‌های خود را دارد. برای مثال لپ‌تاپ Lenovo YOGA 6 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های جمع و جور و قابل حملی است که کیفیت بسیار خوبی را برای هر دانشجو به همراه دارد. RAM این دستگاه 8 گیگابایت است و از پردازنده RYZEN 5 استفاده می‌کند. صفحه دستگاه به شکل لمسی و ابعاد 14 اینچی ساخته شده که کاربری دستگاه را دو چندان کند.

یکی دیگر از بهترین لپ‌تاپ‌های 2022 مخصوص دانشجویان متعلق است به APPLE Macbook Pro که از پردازنده‌های فوق العاده M2 و M1 در ساخت این سری لپ‌تاپ‌ها استفاده شده است. رم این سری‌ها در دو مدل 8 و 16 گیگاباتی عرضه می‌شود. علاوه بر این حافظه این دستگاه هم در مدل‌های 256، 512، 1 ترابایت و 2 ترابایت ساخته و توزیع شده است. این لپ‌تاپ فوق سبک می‌تواند تجربه بهترین استفاده را برای کاربر به همراه داشته باشد.

سخن پایانی

با توجه به بازار پر رقابت کامپیوتر همه تولیدکنندگان این صنعت به دنبال عرضه کردن بهترین لپ تاپ های 2022 هستند. از این جهت انتخاب یک مدل به عنوان کامل‌ترین یا بهترین لپ‌تاپ می‌تواند غیر منطقی به نظر برسد. حال اینکه نیازهای متفاوتی در استفاده از لپ‌تاپ وجود دارد. در این مقاله سعی بر این داشتیم که اطلاعات مفیدی را در زمینه انتخاب لپ‌تاپ مناسب برای هر کاربری ارائه دهیم. با این حال شما می توانید در صورت وجود هر مشکلی در سیستم خود، اقدام به تعمیر لپ تاپ خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *